Politica de returnare
Dreptul de a va retrage din contractul cu SC CARUSEL LPTG TEAM S.R.L:
Daca sunteti consumator, aveti dreptul de a va razgandi, in termen de 14 zile calendaristice doar in privinta unor anumite tipuri de produse comandate de pe site-ul nostru:
Potrivit legii, (OUG 34/2014) nu beneficiati de acest drept pentru urmatoarele tipuri de produse de pe website:
- Cele care sunt susceptibile a se deteriora sau au termenul de expirare scurt (exemple: alimentele bio, suplimente alimentare,uleiuri esentiale, sucuri, batoane, fructe si legume, etc.);
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si pe care care le-ati desigilat (exemple: suplimente alimentare, cosmetice si uleiuri esentiale);
- Acele produse care (dupa livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;
In cazurile in care aveti dreptul sa va razganditi, retragerea din contractul cu BIOESENTIAL se va face in urmatoarele conditii (care se completeaza cu celelalte prevederi legale obligatorii):
- Perioada in care va puteti retrage expira dupa 14 zile calendaristice de cand dvs. sau o persoana desemnata de dvs. (alta decat curierul) a(ti) intrat in posesia fizica a produselor. Daca ati comandat printr-o singura comanda mai multe produse care vor fi livrate separat, termenul expira dupa 14 zile calendaristice de cand ati intrat in posesia fizica a ultimului produs.
- Trebuie sa ne informati cu privire la decizia dvs. de a va retrage din contract. In acest sens, fie puteti folosi acest model de formular de retragere, fie puteti completa si transmite direct pe website-ul nostru formularul online pe care vi-l punem la dispozitie sau ne puteti trimite o informare prin e-mail - inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice, la adresa contact@bioesential.ro
Consecintele retragerii:
BIOESENTIAL prin SC CARUSEL LPTG TEAM S.R.L, va va rambursa orice suma pe care ati platit-o pentru produse, inclusiv costurile livrarii catre dvs. (cu exceptia costurilor suplimentare - cand ati ales alta modalitate de livrare decat livrarea standard oferita de noi).
Vom face rambursarea fara intarzieri nejustificate, in maximum 14 zile de cand ne informati cu privire la decizia dvs. de a va retrage din contract - cu conditia ca, pana la expirarea acestor 14 zile, noi sa fi primit inapoi toate produsele pe care vi le-am livrat (inclusiv toate produsele la oferta livrate alaturi de produsele comandate de dvs., cu exceptia materialelor si produselor promotionale livrate de noi in mod voluntar) sau ca dvs. sa ne fi facut dovada faptului ca ni le-ati returnat pe toate.
In principiu, facem rambursarea folosind aceeasi modalitate de plata ca cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ne permiteti expres sa va rambursam banii prin virament in contul dvs. bancar pe care ni-l furnizati, si nu vom percepe comisioane. Putem amana rambursarea pana cand primim inapoi produsele sau pana cand ne faceti dovada faptului ca ne-ati returnat produsele (oricare se produce mai devreme).
- Dvs. veti suporta costul direct al returnarii produselor catre BIOESENTIAL.
Va rugam sa expediatI la adresa noastra toate produsele pe care vi le-am livrat. Trebuie sa le expediatI in starea in care vi le-am livrat, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in maximum 14 zile de cand ne-ati comunicat in scris decizia de a va retrage.
- Dvs. sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor - din cauza modului in care le-ati manipulat sau folosit (in alt mod decat pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor). In acest caz, va vom putea rambursa suma pe care am incasat-o de la dvs., si din care vom putea scadea contravaloarea diminuarii produselor respective.
Cum sa ne returnati produsele:
- Pentru retur, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin mail.
Numar de telefon: 0760672388
Mail: contact@bioesential.ro
Pentru a initia returul va rugam sa completati formularul de retur AICI
Pregatiti coletul cu produsele pe care doriti sa le returnati intr-o cutie. Puteti sa folositi cutia primita de la noi pentru retur. Impachetati cu atentie, daca se poate, nu obligatoriu, in ambalajul original. Pentru oferte care includ produse gratuite, trebuie sa ne returnati si produsele gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu exceptia materialelor promotionale livrate in mod voit si gratuit de catre noi).
Chemati curierul dvs preferat, achitati transportul si trimiteti coletul cu produsele pe care doriti sa le returnati la adresa sediului. Folositi servicii postale/curierat care permit inregistrarea expedierii si pastrati dovada acesteia.Livrarea returului se va face exclusiv prin serviciul de curierat ales de catre dvs, iar toate taxele de transport vor fi suportate de dvs. Nu acceptam colete cu ramburs sau cu plata transportului! Nu ne asumam raspunderea pentru colete care ajung deteriorate la noi din cauza ambalarii necorespunzatoare.
Procesarea coletelor returnate in depozit poate sa dureze pana la 14 zile de la receptionarea acestuia. Veti primi o notificare prin email DOAR in momentul in care procesarea acestuia s-a efectuat.
Rambursarea banilor
Rambursarea valorii produselor returnate se va face in functie de metoda de plata utilizata la plasarea comenzii din care acestea provin.
Ramburs - In cazul achitarii produselor prin metoda Plata la livrare, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. in formularul de retur.
Card - In cazul in care comanda a fost achitata cu cardul, rambursarea va fi efectuata catre cardul utilizat de dvs. la momentul achizitiei.